Raggningsrepliker

Nedan följer de 6 bäst rankade raggnisreplikerna:

  • Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.
  •  Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.
  •  Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?
  • Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
  •  Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..

Denna är för alla ni som gillar rakt på sak:

  •  Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?

Ut och ragga med er nu en fredag som denna ♥
(vi vet ju vilka ord som krävs för att jag ska falla xD) haha nejrå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0