sög av sin hund

aaaww myskväll fanny, isabelle, natalie och sara :) mkt trevligt , roligt att vi stötte på nattas o min vän xD hehe .. piinsamt att jag skrek så där :S aja man får inte vara så känslig. 

Vi hade iaf filmkväll med mkt mkt chips och dip , mums ^^ Vi såg en film där tjejen sög av sin hund +o(  Faan vad äckligt!! sen hatade man typ henne hela filmen. Asså vilken jävla film. vem kommer på att en tjej ska sitta ensam och suga av sin hund och sen berätta för sin pojkvän ? sjukttttt!! sorry om nån ville se filmen man allt avslöjas ändå ibörjan xD 

idag kommer julia . as länge sen ju :/ vet inte om hon är surer mmen det är faktiskt deras fel , för jag har hört av mig . lite trött på dom där två asså ..

älskling ringde igår igen :D dom hade det bra:) Kommer hem på lördag :D Då ska vi leka :) :) känns lite dumt jag bara babbla på massa om allt det som hände på nyår , haha sen satt ralle brevid och hörde allt xD men det är lungt han vet ju det mesta iaf :P 

fortfarande sjuk, men försöker bli frisker iaf så jag kan ut och åka pulka för idag kom snön :D :D :D puss  

Kommentarer
Postat av: cassandra

kan jag gissa på att det var mrs X ni stötte på xD hahah

2008-01-03 @ 20:29:11
Postat av: sara

hur kunde du tro något sådant :P klart det var (Y)

2008-01-04 @ 13:42:26
URL: http://sarawistrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0