Du gav mig en chans att säga allt jag aldrig sagt

Var på landet från i lördags morrse. Nu har jag bränt mig rejällt! Mormor fyllde 70, så släkten åkte ut till landet för att fira lite. Jätte skönt väder hela helgen!
fyifasiken vad jag är röd, indian? mjoo kanske.. idag kan jag iaf knappt röra mig. får se om jag kan ta mig ner till skafferiet lite senare och träffa flicksen :) jag fattar inte hur jag alltid kan bränna mig s mkt? fast låg vid bryggan hela lördagen och på söndagen drog thomas, malin och jag fram våran gamla kanot och padla till en ö. första doppet har jag oxå gjort! 31 maj den ni! ;) det var riktigt skönt i vattnet nästan 23 grader. på lördag kvällen blev det lite party i malins och mitt hus för oss unga. sååååååååå himla skönt med sommar! :D
vill höra ljudet från ett annat hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0