Fannys place

Fannys land hela helgen, softichhh :D
Helgen bjöd på fest, näckning, mysterium, hallonfläckar, slevar, rabbit, finskar i bastun, bortsprungna flickor, bil med pojkar på 10 min, mm . Kan jag säga annat än att det var en kanon helg. fem av fem toasters kanon kul! 
Fredagen började tidigt och inte helt klart i huvudet efter torsdagen i folkis. Blev stek på stranden och sedan lite god mat . Mot kvällskvisten tittade fännies grannar förbi .. mjaa supa ner dom stod väl på schemat. lovisa, erika , nättie försvann medans vi andra drog oss ner mot bryggan, där blev det näckning på hög nivå, sedan övergavs petter och jag av thoma och fanny som vi aldrig riktigt fick veta var dom var , de skulle iaf hitta killarna som hade åkt vilse på vägen dit. så det blev stek i bastun sålänge, och när dom andra kom tbx mer stek. nu är jag rabbit och sleven. " chips på det här då thoma!" dirty talk vart ju aldrig uträtt så att säga , haha men ett ord skall finnas av oss ;) Lördagn vart väl lite lugnare , finskar i bastun!! hoppas fannys kära grannas hitta hem ordentligt, you will always remember the first one .  Lovisa och jag jag stanna längre idag och bada , arne vart min nye vän. han och jag för alltid <3

När jag tänker på det har jag fått allt jag bett om. Kan livet bli bättre? Kanske just därför motgångar. Gud vad underbara ni är , men när jag får vad jag vill varför inte ta det? Hur vet man innan? Jag kan ju inte veta det är så svårt för oss ju. Lovisa jag har svårt att öppna mig, jag vet. men du vet ändå så mycket för jag älskar dig så mycket- han hörde min bön och jag fick dig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3

2008-06-11 @ 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0