Hela året har jag väntat på : juni, juli, augusti!

Det är helt sjukt ! ja , imorgon är det för i bövelen avslutning! :D Jag blir alltid som ett litet barn när sommarn börjar nalkas, och åter igen pirrar det nere i kistan. Jag kommer sakna mina kära klasskamrater dock. Det känns som tjejerna kommit närmre varandra nu.
Idag var vi alla i klassen hos mårten. Det var mysigt :) Sedan gick vi och bada i ensjön. Jag, linnea. sabina, deniese, louise, julia och mikaela låg kvar och sola ett bra tag. Får verkligen inte bränna mig mer nu! silikon läppar säger jag bara! inte kul... hoppas dom går ner till imorran på avslutningen för det ser ut som ett misslyckat plastikförsök.
Igår lyckades man med sin enorma charm (ehömmmm) fixa gratis biljett till musikalen. Kul att gå på den med bästa lovisa, gonzalo kom osså osså vare såklart 9cm2 . NAJS BAJS :)


Vi har gått i samma klass i snart ett år<3

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Vi får ses på sommarlovet gummsan! :)

2008-06-04 @ 21:23:55
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0