Midsommar

jaha mina kära vänner nu går vi mot mörkare tider! midsommar igår, jobba sent. orka inte gå till böda sand elr köpingsvik. dom andra knalla upp i guess. jag hittade mig en granne tobbe som jag spenderade kvällen med. först kolla på våra fulla föräldrar och sedan drog han upp mig till resturangen och bjussa på cider. det blidde med andra ord lungt. men vi hade trevligt och det är ju det viktigaste. hade v iljat leka med björn men som sagt gå upp till han efter en hel dags arbete orkades inte. henke och micke spelade hela kvällen sjuktbra är dom. jag prata lite med henkas släkt som var väldigt stolta eftersom det var deras första gigg i sommar.
måste käka nu återkommer!
kissyy sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0