There is no words

Imorgon åker jag. Lämnar stan. Jag vill bara säga till alla er mina gullungar att jag kommer sakna er sjukt mycket! Allihopa! Kvällen avslutades i tårar hos lovisa, inte riktigt för att sverige förlora men visst fälde jag en tår under matchen. Min tröja brändes och en hugga dans dansades. Nu är det upp till hannah att se till så filmen kommer ut. Anyway i love you guys <3 Hoppas ni får en skit bra midsommar. August min kära dator är med mig för att uppdatera er om min tillvaro. Gash vad svårt detta blev. Men vi ses ju alla på augusti festen som ligger liiiiiiiiite dumt! nu måste jag börja göra mig i ordning för imorgon ska det sista packas! Tat lungt i midsommar!!
Kärlek / Sara

Kommentarer
Postat av: lovisa

saknar dig redan älskling, hur ska jag klara mig utan dig?

2008-06-19 @ 10:56:24
Postat av: Deniesé

Du får ha det bäst! :)

Saknar dig va!

2008-06-19 @ 20:56:24
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0