fullspäckat lov

ujujuj jag har knappt vart hemma inte hunnit blogga nått .
hmmm ja efter övernattningen hos fanny så har jag sussat hos toss i skarphagen, svettigt och varmt huhu. var där till typ 6 på söndag kvällen sen hade vi sällskap hem för  toss skulle sova i ektorp. tänkte äntligen sova själv i sängan men då ringer min kära bästa vän och berättar de hemska nyheterna. hur kan det hända någon så ung? det är svårt att fatta. jag kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste vara för alla nära. Lovisa var uppriven så ville vara och sussa hos henne plus att jag sakna min bästiluu. sen tis morgon blev det stan hitta två stora t-shirts ett linne och en tröja intresseklubben sprängs. sen träffa jag nästan alla tjejor sa hej då till min älskade natalie igen. hur ska jag klara mig denna gång? men för oss var det ju bara ett avsked för en vecka, skulle aldrig kunna tänka mig vad jag skulle göra utan dig . aldrig! jag älskar er flickor!! sen gick jag och så sabina och linnea elr som lovva skulle skrattat åt säbbi. träffa mickis osså. sen vart det film kväll med dom två och sofia.

ja det var lovet lite kortinte vart hemma nått som sagt men nu är felicia och jacob här. jacob och jag laddar inför fotbollen. HEJA SVERIGE!
puss och ta hand om varandra nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg du hela matchen? Den var jättebra:)

2008-04-05 @ 16:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0