Grattis honey

Idag blir min nattapatta storaflickan^^ ett STORT grattis till henne. I love you I really do
image87


Fredag till lördag spenderades hos fanny. Jag erika och fanny duka upp för lite fest sen kom pojkarna, blev kanske lite mkt för vissa... ujujuj
Lördagen hade jag längtat massa efter:) några flickor iklassen kom hit och vi hade riktig tjej mys kväll :D massa god mat och chips och töntiga tjejfilmer:P Tack för en trevlig kväll flickor! 
var hos farmor och farfar med kusinerna och malin. min faster är skönast istan :P tack malin du är den bästa stora systarn man kan ha :) <3
träffa Bert osså det var länge sen :) hhaha han kom gående på stan den lilla förluren. han gör så himla bra ifrån sig nu , gå inte tbx till henne ! du förtjännar bättre .
mamma kom hem idag hon är på bra humör har varit jätte mysig och jag har fått massa fint i mina påskägg :)
imorrn ska jag leka med natalie:) TACK att jag har dig. vad skulle jag göra annars? hahha dig kan jag säga alla mina knäppa grejjer till. för jag vet jag är  knäpp..

- riktig kärlek släpper man inte så lätt

over and out

Kommentarer
Postat av: ps . I love you

tack själv! det är verkligen tur att vi har varandra :D kul ska vi ha imorn med !
scandal beauties baparara beauties.
då får vi prata ut om vår vilda helg ;D
hihi.

2008-03-23 @ 21:39:35
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: Sabina

tack själv darling :)

2008-03-23 @ 22:59:04
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0