Lets spend the night togheter

Jag kan inte sova på nätterna, ligger och vrider och vänder mig. Det är skit jobbigt! Ibörjan tänkte jag att det var för att jag var van att ha nån brevid mig, men herregud nu har jag sovit själv jättelänge! Vill bara ha den där trygga armen runt mig. för då somnar jag så så bra.

Anfallet;
Idag var jag bara tvungen och dundra Kent och Queen. Jätte länge sen jag lyssna på queen. deras låtar är så sjukt bra!!( ni får tänka på att jag gått i musikklas, det hade sin inverkan)
jag menar:
Bohemien rhapsody                        Colombus
innuendo                                            mannen i den vita hatten
I want to break free                         utan dina andetag
Who wants to live forever             en himmelsk drog
Somebody to love                            dom som försvann
The show must go on                     socker
radio ga ga                                        elefanter
another one bit the dust                 kevlasjäl


listan kan göras lång men dessa låtar är sjuktbra med båda!
älskar också håkans hellströms nya för en lång lång tid

Kommentarer
Postat av: Anonym

kent är jättebra !

2008-03-06 @ 22:03:11
Postat av: lovisa

JA, håkans nya är super :D:D: jag längtar tills albumet kommer! då kan vi digga tms :D:D

2008-03-09 @ 15:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0