nkpg är ni med oss ikväll

Herregud.
just nu är jag helt slut!
i torsdags bliddere hos fanny. igen.. jäkla najs :D sen knalla jag lovisa, viktor och linus hem till lovisa där vi möttes av jakob i en vild tvspels tävling. inte mkt sömn den natten alltså.
igår fyllde kim år GRATTIS! Det blidde kalsas hos henne med alla möjliga sorters människor. Kvällen bjöd på det mesta: våldtäckt av sara(of course, by sophan and säbbi)... stripp av sophan (of course) stönande från sovrummet sara och sophan (of course) såg bandet kapten almas stjärtar och magar ( inte så of course)  möte med elina :) planer med banden inför idag . spyor (of course , NO NAME xD) popcorn by the maste ME (of course) snuskiga sms . blåmärken på rumpor.... behöver jag säga mer? en helt naturlig fest kväll med Kunskapsgänget( m.f)

nu ska jag käka för snart måste jag börja fixa mig
bye festprissar  (D)

Kommentarer
Postat av: n

sarasarasara :D:D
skulle ju höras av men jag
barra somnade :)

2008-04-01 @ 21:28:26
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0