Back in track

Internet paja hemma, men nu har jag iaf lyckats fixa men allt är helt återställt på söndag :D
Hänt lite av det vanliga på sistonde. trevligt har jag haft iaf :D mår bra nu när det börjar nalkas sommar tider, bara skolan som är jobbig. Vi tar oss igenom den med för DEN 5 JUNI ÄR DET SOMMAR LOV ! 
idag fikades det ,med flickorna , mys att träffa fanny igen :D  i helgen blir det party med dom <3 snart fyller mormmor 70 och min kära släkt har inte äns tänkt på att jag kanske har nån jag vill ta med, nej men inte lilla sara. jag blir aggresiv! jaja det kan nog bli trevligt får väl vara med dom andra som är någerlunda jämngamla som syrran och umgås med dom och deras partnes.
Good bye my friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0