check lista

  • prata med chefen
  • öppna matteboken
  • läsa klart alla naturkunskaps sidor
  • göra instuderingsfrågor
  • springa idag

ojoj, vad jag har hunnit mycket INTE !  har  gjort det viktigaste iaf , sommar jobbet är kirrat :D:D det bästa av allt är att hon sa att ebba kommer i år igen :D sofia och joss ska också jobba . det kommer bli sjukt. osså björn på det hoppas micke, krille och victor kommer. men fasen att juliett inte ska jobba men hon kommer nog ändå :D kan tänka mig nina och dom med. det kommer verkligen bli sjukt! carro och helena ska vara här bajs länge :D fasen mina bästaste sommar flickor. underbart !
snackat med susanne carros pappas flickvän hon sa att jag skulle räkna med riktig supar sommar eftersom carro fyller 18 ;P det är lite tregiskt att alla kommer vara 18 i sommar utom jag och joss, men man kommr ju in på ute ställena iaf här ;D 
ska försöka plugga lite nu men går bara inte lat lat lat! kan ju plugga i bilen i morrn bara det att jag spyr direkt :( sen ska jag ut och springa plus pingis tunering, ikväll blire grillning igen :D har försökt ligga ute i solen och pluggat men sixten kommer hela tiden med sina stora söta ögon och vill bli klappad. sjukt söt den lilla hunden som tillhör min granne ester och hennes far hasse. tror redan pingis tuneringen börjat men orkar inte knalla dit än. plugg vare !
GLADIS :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0