gucci gucci prada prada

Gårdagen började med att Natalie kom hem till mig. Vi ringde lite samtal och sedan bar det av på cykeltur mot oxelbergen. Där var det "fest". bland det sämsta jag varit med om. Vi vänta på Lian men hon kom senare så då drog vi på "korvparty" i lindö ist :P Där var det trevliga pojkar vi dansa och så en stund. Men hanna skulle jobbe tidigt så vi skulle ta sista bussen hem, but självklart skla vi missa den. Men körde förbi några läkra boysisar som tog upp oss ^^ Vi åkte med dom hem, nära döden upplevelse iaf :P Natta stackarn satt i en igen bil, hon är så snäll hon min lilla pussy (K)  Väl hemma i stan med livet i behåll, traska hanna hem till sitt och jag och natta ÄNTLIGEN till donken, jägarns vad hungrig jag var! sedan traska vi hem till mig och kvällen var avslutad. Somnade nästan bums.
Idag äre plugg plugg plugg, måste hinna så jag kan gå och fika med flickorna den vanliga söndags fikan på skaffis ikväll alltid lika mysigt. Bäst att skynda på !
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0