Händiga tjejor;)

Idag blidde det Hagagymnasiet dont drink and drive. den berörde. usch ska aldrig sätta mig full bakom en ratt, tänk skulden om man skulle köra på nån.
Sedan körde min älskade meckare sbainuf och jag på cykeltur till norrköpnings stad där vi fick visa upp våra händiga sidor. - sara du får olja på fingrarna! brydde jag mig?nej. jag är nog lite man som alla säger..Vi var mkt braimage114
det kanske är bäst jag pluggar nu för sabina har lovat att stoppa upp ett stålrör i ylvas röv om det går dåligt för mig på matte b np på torsdag och jag tror minsann sådant agerand kan vara avstängning på. Vad skulle jag göra utan min älskade sabina? nej bäst att se till att få bra på det där matte provet för hennes skull ! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, ja bäst för både dig, mig och för Ylvas skull att du gör bra ifrån dig på matteprovet! och jag måste säga att du är lite smått manlig av dig som får olja på fingrarna utan att bry dig :D jaa du är underbar sara den rara

2008-05-06 @ 17:31:27
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0