its all over, soon

Igår var det återträff med gamla goa klassen :D sjukt bra :) vi ska köra grillparty snart osså ^^ allt var i sin ordning alex dåliga humor, jag och killarna som blev barn på nytt( fast jag är ju barn hela tiden) jonas som var dum osvidare. Vi var nog den bästa klassen någonsin.
image115
har bränt mig på ryggen efter linnea,tina,sabinas , linn och min solning i vasa parken. har fått linjer efter linnet lagom snyggt :P
Np Matte B idag, orättvist att vi har flera veckor tidigare än alla andra, men sjukt skönt att det är över! Klar med matte B nu då :D
nu äre sol igen :)<3


Kommentarer
Postat av: linnea.

tack för trevlig dag i folkparken hörrru :D
du äro för rar (L)

2008-05-08 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0