kungen av havet

Ta mig till havet och gör mig till kung..
Du kommer alltid att vara kungen av havet.
Vi slängde blommor i vattnet idag för dig. Jag ser ditt ansikte så klart framför mig som det var igår du satt där på grillberget och njöt av sommar värmen. men det var ett helt år sen jag såg dig, då du inte längre kunde se mig. Det gör så ont, klumpar i halsen och i magen. det gör ont i ögonen för tårarna försöker tränga igenom. Kan man någonsin förstå att någon är borta? en så stor del av mitt liv, en av mina närmase. Saknar dig så.
Jag älskar dig<3 

Kommentarer
Postat av: n

:(
det är så hemskt och det gör så ont

2008-05-03 @ 16:54:13
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: s.

vem då?

2008-05-03 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0