Make her wish

Första gången jag är hemma pga sjukdom i år. Visst har varit hemma när jag opererat mig men det ä'r inte samma sak. Ibland vill man vara sjuk, skönt att sitta hemma ett tag när det är mkt, men verkligen intre nu! Jag har varit så happy den senaste tiden så det gör typ inget att gå till skolan o så ett par timmar. Vill ju vara ute i det fina vädret!

Får nog knalla ner till skolan vid två för har ett prov som måste skrivas. Vet inte om man kommer få nån annan dag att skriva det på annars. Min näste rinner som niagarafallet så det blir ju jätte kul att gå ut som en slusk. A man gotta do what a man gotta do.

Sommar känslor, längtar!!
over and out

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Krya på dig! :)

2008-05-28 @ 12:44:39
URL: http://liketolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0