Party like a rockstar

Hård helg. Fredags 9cm ute i finspång grilla och partaja. Lördag festa med tjejor hos lovisa sedan fest hos alexandra.
Helgen har varit bra, mjaa:) Jätte trevligt att träffa gamla älsklings klassen :D Vi hade mkt roligt. Jag, Lovisa, Jacob och Gonzalo tog sista bussen hem, skönast att vakna upp hemma lirre. Corne följde mig hem när vi hade släppt av Lovisa. Alla hade roligt mkt dans. Det ska snart göras om. Man gillar hela högen! Allt vi kan säga är väl DYNGBÄRS xD

Igår blidde det Lovisa. Färga hennes hår på dagfen. Blidde mkt bra :) Sedan kom, Fanny, thoma, hannah, lian, issa,cassandra och erk till oss. Vi käka på kungan. Festa lite hos lovisa , jätte trevligt som alltid nostaligi tripp och mkt sjungande. Lite melodifestival oså. Sedan drogs det till alexandra där det var packat med folk, MÖtes där av Fille, natta, hanna, lisa, carro oså. det var trevligt att träffa dom . Blev mkt bra när erk lyckades få igång musiken. kände mig inte så bra så låg i sängen och skråla med lovisa och hanna hela kvällen :P Vi kommer att dööö samtidigt ni och jag. Ralle kom och möte lovisa och mig sen så traskade vi hem.

idag är jag sjuk sjuk sjuk :(  har inte varit sjuk på hela året så vf ska jag bli det när det snar är sommarlov ?
har skrivit av mig nu:P ska vila lite. puss puss <3

Kommentarer
Postat av: bästi

KRYA PÅ DIG ÄLSKLING, jag tror du sjöng(skrek) för mycket i helgen :D

2008-05-25 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0