Pirater

Imorgon blir 1:5 pirater. Vi gillar det här med utklädnad.. Vi sattsar självklart på seger som alltid!
Mötte Tina påväg till syster förut, hon hade köpt sig en fin fin outfit på myrris till imorgon. Själv sitter jag här med lite smått panik, jag vill se mycket mer piratig ut än vad jag gör just nu. Poblem 2: Jag ska åka till eber direkt efter för att handla med lovisa. Kläd som en pirat? mjaa får bli så.. :/ Sedan ska vi ta fem bussen till finspång och träffa gamla klassen. Jag MÅSTE hinna duscha och byta om innan. Lovisa slutar två. Vi ska även gå och handla , kläd som en pirat.. Hoppas vi slutar tidigt så jag hinner hem innan.
image117

Sabina och jag for till eriks hjälpen igår. Stor besvikelse! Antar man får åka till kolmården om man ska hitta nått. Sabina är så underbar min lilla gullplutta, gumman jag har kanske fixat skjuts:) bara för att jag gillar dig <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

DU ÄR BÄÄÄÄÄÄST VÄNNEN! MYLOVEYOUTOO.

2008-05-22 @ 21:42:45
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0