skriver som en gud

såg hur fin engelska gramatiken blev i mitt föra inlägg.. NOT. min dator är störd och hoppar så när jag ångrar mig och ska skriva nått annat blir det lite si och så, jaja.  tråkig jag är nu . hmm idag har jag solat och bara chillidillat. skönt , var en sväng till stor stan också , faktiskt ganska månag där :P imorrn gäller det möte med chefen :/ nervös blir jag för sånt. hoppas jag får ett mer organiserat schema detta år! jag vill verkligen inte jobba på midsommar .  sprungit lång sträckan idag på stranden :) känner mig dutig japp japp ^^ fotbolls tunering igår. gick riktigt bra, dom gamla hade fyllefest herregud.. även min mor blev lite glad i haten och sjöng några fina visor för mig, men det brukar hon ju göra annars också men iaf man märkte att hon hade fått i sig lite:P
på söndag kommer jag hem :D puss på er <3


Kommentarer
Postat av: sabina

vi saknar dig!

2008-05-03 @ 13:04:12
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0