sol,vind och vatten

sitter här på en relativt öde ö. jag får väl iaf vara glad att jag tyckts utveclats med en ultra mege hjärna eftersom jag nu  omvandlat statisk elekricitet och byggt i hopp vad jag skulle vilja säga liknar en dator :D min mor är nu på låång färd för att samla ihop ett stycke mat till kvällen att stilla våran hunger med ( och även lite ef´termiddagsfika)  idag har jag sprungit på stranden, slog mig ner på en avlägsen plats vid strand kanten och lyssnade på vågorna och tänkte över livet.,
sötnosarna arvid och alexander är här men dom åkte iväg för att fira sin moster , jacob och felicia är hos och leker med söta hunden sixten:)
HOppas valborg var jättebra för er alla mina vänner! om någon smaskighet ha´r hänt ring mig , ring mig annars också bara för att underhålla mig ,. :D (a) det var en order!
ciao ta hand om er , ni lär ju höra ganska mkt från mig , även om ni inte lär sitta framför era små datorer tider som dessa, men jag har inte mkt mer att göra , ska inte klaga, humöret på topp... snart får jag iaf fika mumsssss :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0