Do not speak as loud as my heart


Igår var det återträff med 9Cm.
Great!
Kvällen bjöd på singstar(Lovisa och Jacob H stod för det mesta av skrålandet) själv låg jag mosad under Jonas och Jacob stora delar av kvällen. Jag hade även djupa konversationer med Jakob Rommel och hittade mig en resekamrat till London, UPPSKATTAT!
Idag är en sån där riktig pluggdag. Konstanterande: Kunskapsfolket kommer att dö ut!

(sitter och pluggar om rökning och kom in på detta: http://www.tobaksfakta.org/ HAHAHA TITTA!! det är några ni känner igen, ja tillochmed känner kanske jag lovar!!)

Kommentarer
Postat av: lovisa

hihi, natta reklamkvinnan :D

2008-11-30 @ 20:32:23
Postat av: Anonym

skitkul :)

2008-11-30 @ 22:01:41
Postat av: Anonym

fyfan va ful bilden va på hemsidan. såg jag nu.

den är finare på affishen. du kan få en om du vill :) och ha på väggen.

2008-12-07 @ 12:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0