Hej mitt vinterland

Vakna av ett sms; Snö!!
Säkert, "Överdrifter "typ lite frost på backen var min spontana tanke.
Drar upp rullgardinen...
Jädras! det är fan ta mig vitt på backen!
blir som ett litet barn igen, snööö liksom!
Serriöst people nu får ni fan dra fram dom gamla kängorna och in i garaget och dra fram pulkan. FÖR NU SKA VI ÅKA! Se upp i backen tusen hål i nacken!!

en gosse på vår skola brukade måla alla sina bdb bilder i paint, synd att han har slutat med det... ( många skäl att jag tycker så) men inte fy skam på mina skills heller.

angående min nya design förstår jag om många ser den som provocerande.
andra tänker bara att jag är dum ihuvet, vill väcka intresse, uppmärksamhet, skämt?
and who am i? thats one secret that I'll never tell.
nej ni får tro vad ni vill men ett som är säkert är ju att den väcker känslor, själv blir jag glad av alla färger och känner att Sara det är helt OK att ha barna sinnet kvar..?, för ikväll ska jag åka puuuuulka med lovisa:D haka på !


you know you love me.
xoxo
Saris girl


Kommentarer
Postat av: n

haha jag älskar dig sarrabrassa :D

2008-11-24 @ 14:47:28
Postat av: Deniesé

Haha we love snow!

2008-11-24 @ 17:03:00
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA sara... klockren design, men när ska vi slå ihop våra bloggar rååååå, älit vi gör det :D

2008-11-24 @ 18:40:01
Postat av: S

HEYHYEHYEHY

jag vill ha STJÄRTLAPPSRACE NÅN DAG!

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNG PÅ.



och din bloggdesgin är jätte schnyggggggggsgGGGgGgG

2008-11-24 @ 19:07:01
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0