hipp hipp hurra!

Idag är det faktiskt inte en helt vanlig dag, för exakt för 15?16? år sedan föddes Johanna (går även under namnet Thoma)
Lite citat av våran käraste skall jag därför bjuda på: -Kiruna ligger väl i Irak. Mjaaa nästan... 
- Vad kommer alla bladen på marken ifrån?- Om du kollar upp ser du något vi kallar för träd...
-  Asså vad jobbigt att ha extra material i en film för då måste man ju spela om hela filmen och göra exakt likadant engång till bara för att göra några extra scener. - Ja men självklart gör dom så...
Men vi gillar henne fast hon saknar några hjärnceller härochvar !<3

igår såg vi twilight.
Thoma blev helt såld! Inte ofta hon går och förälskar sig men nu slår hennes hjärta några extra slag för vampyren Edward.
Erika- Sara du borde inte köpa en burkläsk du borde köpa en med kork.
Jag- amen dom är så stora
inne på bion
Erika-ställ den där under stolen nu så du inte spiller ut den
Fem minuter senare
Jag-NEJ! Fasen jag spillde ut hela läsken :(
Erika-jaaa, jag visste att det här skulle hända. Du klarar inte av att ha en burkläsk. Ja sa ju åt dig att ta den andra istället!!

Jag är tamejfasen som en liten bebis "ibland".

Kommentarer
Postat av: Deniesé

hahaha Sara va klantigt x)

De va nog inte bara hon som blev smått förälskad i denna edward vill jag lova! haha

2008-11-29 @ 15:22:45
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: lovisa

edward, jatack! grattis johannii<33

2008-11-29 @ 16:05:07
Postat av: Anonym

hahaha sagan om ringen .. hon va faktiskt 15 när vi såg den.

2008-12-01 @ 13:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0