if I could turn back time

Jag skulle vilja åka tillbaka i tiden.
Mjaa det skulle vara trevligt, se vad som skulle hända OM..
Få upp leve dom där stunderna igen, "Those were the best times of my life"
Alla verkar ha det jobbigt nu, jag tror banne mig det har med årstiden att göra.
Jag vill vara jätte glad! Jag önska jag var kär för då är man glad hela tiden.
Jag hittar fasiken inte nån att bli kär i, inte äns lite smyg kär.

jag är på riktigt mys humör! Jag vill bara kramas, jag älskar att kramas det är fan det bästa som finns. ohhhhhhh alla vill ju bara ha nån att kramas med i kylan. Jag vet att jag ÄR en tönt. Jag älskar även kvateret skatan. Bästa Saletti och jag ska kika på det idag :D myspys det gillas!
konstig inlägg men det får man leva med.
hasta la vista baby


Kommentarer
Postat av: s

HAHA

men du luktar någon sån där sur lukt.

du luktar BAJS!

2008-11-08 @ 16:45:27
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/
Postat av: yes

as helvete, killar svin.

2008-11-08 @ 22:25:02
Postat av: n

tror inte det va jag som skrev det där ?

haha. åh kvarteret SKATAN <3

2008-11-10 @ 08:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0