Isn’t she lovely

Aeeh mor min har gasat ner badrummet.
Går inte att gå in, kan inte ta ett bad.
Igår kväll blev jag helt yr iskallen när jag skulle in där.
Fyra tosters denna vecka med saletti,. GOTT
Den stora frågan som uppkom igår är väl; Är Thoma ens byxmyndig?
Gladast är jag FÖR snart fyller jag 18 ! då får jag bowla efter klockan 19.00!

erika: do we like her or do we like her?
WE LOVE HER!
Erika vill jag bara nämna så här, säga att hon är min stora IDOL och en av mina bästa vänner.

Dagens dilemma: Vem ska jag gifta mig med? Leif, billie davidsson, idol lars?
jag känner mig yr ( och inte bara av badrumsgasen) är månggifte tillåtet i Sverige, Nej . BAJS

LOvisa våldgästa idag:D Love!
mamma -maten är klar
bäst att kila thai MUMS!

Kommentarer
Postat av: Linnea.

hahahaha, dina blogginlägg är klockrena (K)

2008-11-23 @ 10:59:32
URL: http://linneaaennil.blogg.se/
Postat av: erika

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, "är thoma ens byxmyndig?" hahahahah

2008-11-23 @ 12:02:11
Postat av: n

HAHAHA JUSTE! "Men hon har väl fyllt 16?"

HAHA. Hon får ju i alla fall cykla utan hjälm :):)

2008-11-23 @ 14:05:13
Postat av: Deniesé

va är det här ja ser Sara!

skulle inte ja göra din bloggdesign ;D haha

va söt den blev :D

2008-11-24 @ 09:08:08
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0