summer of 08

Jag saknar alla sååå sjukt mycket!
kan inte fatta att några av mina bästa vänner bor helt utspritt i vårt avlånga land.
även om jobbet var jobbigt så gjorde vi så sjukt mycket kul!
asså det är helt sinnessjukt!
just i denna stund önskar jag bara att vi alla var samlade där.

Mina absolut bästa sommar flickor! Ebba, frida och carro <3

mina små flickor sara och lisa<3  illa samiboy  och världens bästa holländare milou<3

visste ni att jag är väldans bra vän med torleif i bert? Många kvällar sluta med att killarna spela för oss, andreas

strand flickorna <3 spendera mycket tid hos holländarna, braham i fina jobbtröjan:P

om ni vill veta kan jag och mats säga allt tillvarandra:D vi drack MYCKET te!

sjöstugan peppen alltid, javisst!  vi åkte som aldrig förr, o jag vann stor respekt av min kära chef :P

roligaste ergin ute med vrålåket! jag och eroll duschade ebba en smulla

jonas som hälsa på ett slag och mattias. fochs  tillsamans är vi oslagbara!

svarta människor:ebba,milou,sara,lisa,eroll,jag,frida,sofia,jossan.
ni måntro att jag gilla mina pizza bagare oxå:P frågan är vart robin och samiboy är? hömmmm..
Kääääääääärlek!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0