the day´s moving just too fast for me

HELG:
Ifredags hade eric,hanna och nicke lokalfest i lindö.
det vart mycket lyckat:)
"vissa" bestämde sig för att sätt "vissa" på plats och "vissa" fatta ingenting alls.
ett STORT TACK till kärran som stod för helgens hjältedåd!
igår spenderades yttligare lite tid med krullebull, jacke och deras kompis.
Vi spelade biljard. Jag kände att jag inte skulle briljera med mina obefintliga talanger inom detta område så jag satt på bänken. Jag fick även erfara ett rökrum och det var mindre mysigt för en icke rökare må jag säga!
LIV:
Lite summering av livets händelseförlopp i det stora hela:
Berits modell karriär har nu tagit fart och hon manikängar för fullt på catwalken.
sötast i släkten är hon allt min lilla mormor:)
Jag fick dansa tryckare med min stora idol här i livet, NICE!
sabina hade sucksign och det är inte bra alls!
Mitt naturkunskaps prov kommer inte bli så lyckat.

POTATISMOS I RUMPAN


Kommentarer
Postat av: Anonym

" och deras kompis" haha

2008-11-17 @ 14:36:59
URL: http://swi
Postat av: Anonym

kalrt jag kommer ihåg.

ja du är fan en av de mest allmänbildade människor jag känner. tur att jag har dig! :D

2008-11-17 @ 20:09:53
Postat av: erika

aha, dansa tryckare med din största idol... mig alltså? ;) Antar att det var någon annan tuffing du fick dansa med innan mig, snyft :(

2008-11-18 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0