för den här gången krävs det mer

snart är det helg igen. Tack o lov!
jag behöver att nått riktigt roligt ska hända, TACK.

önska ibland att man hade lite mer party bilder, men det är ju inte party om man springer runt och tar kort hela tiden. plus att många bilder inte bör lägas ut! speciellt inte dom med elaka människor på. Här är iaf våran helg hos fanny. förrförra helgen:)

förra helgen vare david älskling som gällde

jag hoppas kunna leka med han snart. han är verkligen en sån där mys killkompis som man bara måste ha och prata ut om allt med <3

intestrippaintestrippaintestrippaintestrippaintestrippa
hoppas hoppas denna helg blir bra :D
Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så

Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig
in i mig

Kommentarer
Postat av: loooovisa

DU ÄR DET FINASTE JAG VET, NÄR ALLT ANNAT ÄR FALSKT OCH FEL. <3

2008-11-07 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0