we're the happy, happy people

Jag sjunger i duschen, bara så ni vet.
att sjunga i duschen är ett tecken på lycka.
Jag har världens bästa vänner och det är lycka om nått!
Jag har världens bästa systrar och det är=lycka

tele fonen, mor mor, över raska. HAHA du är bäst<3
och jag vet faktiskt att norges huvudstad är oslo.
nu sitter jag här och har sol i sinne men inte fan blir jag brun inne.
natalie är  business woman så hon måste faktiskt boka in när hon kan ringa,tur att jag fick ett samtal nu.
jag vill vara allmänbildad! hatar när folk inte är det.
kunde inte sova igår eftersom jag inte kunde komma på alla del stater i USA.
detta förföljde mig hela dagen så jag och sabina fick ta fram kartboken.
Sabina och jag ska även starta ett parti eftersom vi har mycket åsikter och inget parti är bra nog.
 -Hey Obama! jag skulle kunna stå vid din högra sida och hjälpa dig lite angåend kapitalism och dödsstraff, där har jag ett och annat jag skulle vilja säga.

här kommer lyckan för hundar som oss.
KISS I DIN BRALLA

Kommentarer
Postat av: S

jag har faktiskt skrivit att jag vill bosätta mig i USA, inte just i florida! DAAAAH.

haha, du kanske kunde norges huvudstad men det tog ett jävla långt tag att tänka ut det!

OCH du trodde att finlands huvdustad var Rejkiavik sedan trodde du det var Helsingborg.

haha, men jag tycker om dig ändå :)

<3

2008-11-13 @ 17:58:58
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/
Postat av: JAG

BARA SÅ NI VET POTATISKVINNAN LJUGER!!

2008-11-13 @ 18:19:49
Postat av: LOVISA

FREDAG IMORGON SARA, FREDAG!!!!!!!! DET BETYDER LOVISA&SARA TRÄFFAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2008-11-13 @ 19:22:14
Postat av: POTATISKVINNANS ADVOKAT

NEEEJ HON LJUGER INTE ALLS!!

HON TALAR SANNING!!

2008-11-13 @ 22:30:29
Postat av: MIN ADVOKAT

POTATISKVINNAN UTPRESSAD OCH SATTE "JAG" I EN PRIMÄR SITIATION! SARA ÄNDRADE SITT UTALAND DIRAKT EFTER DET SADES

2008-11-13 @ 22:36:18
Postat av: HÖGSTA DOMSTOLEN

POTATISKVINNAN KAN MED KONSTRUKTIVA METODER BEVISA ATT DET ÄR SANT OCH FÅR DÄRMED RÄTT!!

SARA DÄREMOT FÅR DOMEN ATT HON FÖRSÖKT DÖLJA SANNINGEN OCH SOM STRAFF MÅSTE HON AVGUDA POTATISKVINNAN I TIO ÅR FRAMÅT!

PUNKT. slår med hammaren

2008-11-13 @ 22:44:07
Postat av: DOMMEN MOT HÖGSTA DOMSTOLEN

eftersom det satt nån gammal daskig vikarie i högstadomstolen igår är den nu stömd! dommen blir att erkänna att sara har rätt och att fungera som hennes hjälpande hand (så fort hon knäpper med fingarna) de kommande 20 åren1

2008-11-15 @ 14:34:57
Postat av: DOMEN MOT HÖGSTA DOMSTOLEN

eftersom det satt nån gammal daskig vikarie i högstadomstolen igår är den nu stömd! dommen blir att erkänna att sara har rätt och att fungera som hennes hjälpande hand (så fort hon knäpper med fingarna) de kommande 20 åren1

2008-11-15 @ 14:35:52
Postat av: REGELBOKENS ORDFÖRANDE

Enligt sveriges regelbok nummer 2327 paragraf 4 står det att inga beslut går att ändra i högsta domstolen om det inte går emot sveriges egen lagstifning. vilket det i detta fall inte gör!! så istället avslås den nuvarande domen och återställs med den gamla igen! vilket innebär att sara måste avguda potatiskvinnan i 10 år framåt!!

2008-11-15 @ 15:35:10
Postat av: Anonym

hahahah ae vad jag älskar dig!

sjunga i dushen .. hade glömt att du berättade det där :) knäpp du är . haha. jag hatar med när folk inte är allmänbildade! och det är pinsamt om man själv skulle framstå som det någon gång.

ja för fan , bort med dödsstraff. visste du att det fortfarande är tillåtet med elektriska stolen i USA. dessutom så är du allmänbildad sara!

2008-11-15 @ 16:05:02
URL: http://natalieriksson.devote.se
Postat av: SVENSK LAGSTIFTNING

i högsta domstolen sitter det mer än en person och det är flera högt utbildade personer som är med och avgör. Någon som sitter och säger sex laxar i en laxask 20ggr och sedan frågar vad en laxask är elr ber om tystnad för att kunna tänka går knappast under katagorin högt utbildad

2008-11-15 @ 17:31:41
Postat av: HÖGSTA DOMSTOLENS FARFAR

någon som inte kan norges huvudstad och tror att finlands huvdustad är rejkavik men kom sedan på att det var helsingborg räknas inte heller till kategorin högtutbiladad. och laxaskar har ingenting med högutbildning att göra! därför anser jag här och nu att den första domen kvar står!! * slår med hammaren

2008-11-15 @ 22:22:59
Postat av: Anonym

vem visste inte att osla är norges huvudstad? =P

2008-11-16 @ 15:34:53
Postat av: Anonym

eller oslo kanske det heter?

ne skoja. men ärligt vem va det :D?

2008-11-16 @ 15:35:23
Postat av: Anonym

vill du tjäna lätta pengar ? -> http://pengargratis.se/?r=3229

2008-11-16 @ 15:41:07
Postat av: Anonym

vill du tjäna lätta pengar ? -> http://pengargratis.se/?r=3229

2008-11-16 @ 15:41:35
Postat av: HAHAHA

det var sara själv som inte visste det :D

2008-11-16 @ 20:24:03
Postat av: JAG. IGEN...

JAG VISSTE HELA TIDEN ATT OSLO VAR HUVUDSTADEN MEN POTATISKVINNAN TRODDE INTE JAG VISSTE. SÅ JAG SKREK DIN IDIOT DET ÄR JU OSLO. HON BARA TROR ATT HON ÄR COOOOOOL

2008-11-16 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0