Du kan få mig hur lätt som helst

Igår var helt sjuuuklig jäkla bajs roligt bra!!

Dagen:
Dear me, jakobs band, förfest med loll hos mig,
lasse lindh, smk, fest hos söt lisa, donken, jagochloll hos mig.

Dagen gryr, vi dricker billigt vin
Och trampar gata upp och gata
Ner i somarens första vind
Och inget har någonsin känts
Bättre

"Kom med mig så vinglar vi fram
Genom stan
Åh kom med mig så vinglar vi
Fram genom stan"

Veckans sköning lätt linnea! Dans och kul igår plus att sötan fyllde år iveckan och skickade skönaste kommentaren till vår lärare angående hennes närvaro:
mårten: Var var du på bg?!
Linnea:aehh du jag var faktiskt hemma.
legend.

Tack för igår, Lasse lindh flickorna och Lisa jag hade en såå jäkla bra kväll:)

Kommentarer
Postat av: linnea.

hahah tack för utmärkelsen.

puss älskling!

2008-09-28 @ 17:37:58
Postat av: sabina

JAAAA, dance movesen var ju riktigt bra(Y).

tack för en trevlig kväll min krambanan,

<3

2008-09-28 @ 20:20:08
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/
Postat av: loll

besta kvällsen! :D sara är grädden på moset, pricken över i:et <3

2008-09-28 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0