dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger dom ljuger, vi finns ju kvar


Frågan är hur man ska summera denna underbara onsdag?
jag antar att saletti får för sig massa när hon läser det här, inte bara hon föresten. MEN serriöst people jag är förvirrad.  Dagens störrsta händelser: jag träffa gullimullisar igen!  Jag sa till Saletti att mina ben var förlamade, men icke skulle vi tro sara ( jag har slutat med överdrifter i år remember!) Det hela resultera i att bena inte längre höl upp och jag ramlade ner för den stora trappan till matsalen  där självklart halva (underdrift) skolan satt. Saletti kom iaf till min räddning och fångade mig, om man kan kalla det det när jag landar på henne? Situationen var inte alls pinsam VI ÄR VANA!
NYA TRADITION: Vardagslyx med fanny. inspererade av blondinbella you might think...
Extremt tråkig men det går inte att ladda upp bilderna jag hade tänkt mig:(  IMORGON KOMMER ERIKA HEM!!!! DENNA HELG KOMMER BLI SUPERBRA, bara vet det!
so looong suckers


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Hahaha synd att ja stannade där uppe, ja hade velat se er ramla (a) ;)

2009-01-08 @ 10:20:32
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Saletti

HAHAHhaHAHhahhaa

men det var ju tur att jag fanns där och kunde fånga dig, för annars hade nog hela du varit förlamad!

du får FYRA glada bävrar för din insats att visa världen andra sätt att ta sig ner för en trappa! puss!

+ + + +

2009-01-08 @ 16:50:40
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0