Hela världens hunger samlad i mig


Sitter här o tänker förmycket igen., Känns som det måste hända något snart nått stort liksom! Iofs har det hänt väldigt mycket den senaste tiden, men jag menar nått helt annat. Känner någon slagt längtan efter att prova nått helt nytt. Elr bara känna mig nödvändig, att vi är skapta av en andledning, ni vet.. Jaja. Plötsigt har jag alla dom här målen , jag vet vad jag vill göra. Men ett helt nytt liv? Samtidigt känner jag hela tiden att jag : shit det ska jag göra när jag blir äldre: men varför inte NU?

Kollar runt på olika organisationer. Något måste jag göra. Något vill jag göra.
Jag och natalie ska gå med i en organisation här i nkpg. Fadder är nått jag alltid viljat bli, så nu jäklar borde jag ta tag i det! Så mycket åsikter inom mig så lite handling. Så är det med allt som hänt den senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: nat

Jag drömde en jätteläskig mardröm om fadderorganisationen inatt. men den slutade skitbra men.. läskigt va det!

2009-01-13 @ 21:34:04
URL: http://sholalla
Postat av: s

ta reda på herr doktor tid så vet vi hur många vi blir, sen kan vi diskutera hur vi tar oss därifrån! kanske sover hos josephines släktingar eller fixar nån snäll människa som hämtar oss i stockholm!

2009-01-14 @ 21:47:34
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0