It's time for me to fly


Idag blir det spelkväll med familjen hos Malin. Lär bli mys, bara det att jag går och är stressad och oroar mig för massa saker hela tiden. Sjukt jobbigt! töööönt.
Utvärdering av helgen: Mexicana race med vad Erika hade smugglat hem. Viva la Mexico!! Kul, men vi blev ganska många i fannys lilla hydda. Trevlig var det iaf tills det var dax att sova och dom tvingade mig att bädda ner mig i choflösen? med eric. Trångt varmt. Eric lekte bebis och tvingade mig att klia han på ryggen halva natten. När Erika övergav vid 6.00 kände jag att jag var tvungen att hålla stämningen uppe, detta uppskattades endast av Sebbe. Själva grejen var iaf att fira att Erika och Eric hade hittat hem igen. Framförallt Erika som precis landat i vårat kyliga land igen.

Vi får verkligen hoppas att Elias inte invigde la pizza place , men det tror jag dessvärre han gjorde..
Ivan får stå för hjälteinsattsen som köpte 15 cheeseburgare
Fanny får stå för kommentaren som är kock och undrade vilken smak salt hade "aee inte äre surt iaf"
Eric får stå för skämtet " äre nån som har en skruv lös elr" nya Björn gustavsson.
liteeeee långt det blev sara FÖR ATT JAG UNDVIKER ATT GÖR ANNAT. BAD.
Tac(k)os

Kommentarer
Postat av: johanna

sara han heter ian och inte "ivan" hhahhh :PP

2009-01-11 @ 23:52:32
Postat av: Anonym

Haha jag vet jag vet men det bara blidde tänkte på annan när jag skrev . heheh lilla IAN :)

2009-01-12 @ 19:56:38
Postat av: s

nej, fredag sa vi ju! ;D

2009-01-13 @ 16:35:16
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0