stones taught me to fly........


haha på er som inte trodde jag skulle finna mig en pulka kompis för idag har jag slirat i backarna! Planen var egentligen skridskoåkning men efter att ha stött på ett och annat problem med öppentider fick vi nöja oss med den gamla snowracen. Drömde något så hemskt inatt och det fick mig att inse att jag måste spendera mer tid med min lillasyster. Det är så viktigt att värdesätta dom vi har runt omkring oss. INGET får hända dom jag älskar! det får bli dagens stora visdom mina vänner.

And now its only fair
That I should let you know
What you should know:
I cant live
If living is without you
I cant live
I cant give anymore
I cant live
If living is without you
I cant give
I cant give anymore

Kommentarer
Postat av: tottinottan

vetu hur mkt jag älskar båda dom där låtarna.

2009-01-08 @ 22:28:09
URL: http://hej sara gissa vem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0